Дорогі покупці!
Ми надаємо гарантію на товари Intex та Bestway та інших виробників з асортименту товарів нашого сайту. Але в деяких випадках вона не діє. Давайте розберемося у всьому докладно!
Ми надаємо гарантію:
Важливо!
При отриманні замовлення засобами транспортних служб оглядайте коробку на предмет пошкоджень у присутності співробітника та звіряйте відповідність артикулів та комплектацію одразу на місці. Тому що якщо ви виявите проблему після, ми не зможемо компенсувати вам вартість послуг служби доставки.
Ми відмовляємо у гарантії (згідно із законодавством України)
Важливо!
Фабричний брак продукції з ПВХ практично відсутній, тому що всі товари перед упаковкою проходять заводські тести на герметичність, просвіт тощо, існують випробувальні лабораторії, ангари для складування надутої продукції. Товар упаковується у великі коробки, дбайливо транспортується та зберігається на складах виробників перед відправкою по всьому світу.
Продукція з ПВХ має свої особливості, що полягають у чутливості матеріалу до зовнішніх впливів, таких як пошкодження гострими предметами, перегини, крихкість під час морозу, стеження при транспортуванні тощо.
У зв'язку з цим пошкодження товарів із ПВХ, такі як мікропроколи, проколи, подряпини, порізи, перекачування, розриви та деформації - відносяться виробником до пошкоджень під час транспортування та експлуатації, тому гарантія від виробника не надається!
1) Умови гарантії:
Наявність всіх комплектуючих:
Комплектація кожної одиниці товару - це налагоджений процес на виробництві, що не дає збоїв.
Гарантія-наявність всіх комплектуючих
• Надувна продукція-цілісність коробки, комплектність. Вся інформація по комплектації вказана на заводській коробці (так само і українською мовою).
• Ненадувна продукція з ПВХ-каркасні басейни.
Гарантія надається від виробника. Вся інформація про комплектацію вказана на заводській коробці та в паспортах виробів. Шкірна деталь має свій артикул, для звірки є креслення із позначеннями та специфікації.
2) Умови гарантії: невідповідність заявлених характеристик:
на нашому сайті вказано актуальну інформацію про товар. Виходячи зі специфіки надувного товару, використовуються заявлені характеристики від виробника (розміри, комплектація, принт і т.д.). Вся інформація на сайті ґрунтується на останніх доступних на момент публікації відомостях. Виробник у свою чергу залишає за собою право вносити зміни без попередження. Це стосується принт виробу. Так само, буває але рідко, рік у рік змінюється комплектація товару за збереження артикула. Виходячи з багаторічного досвіду у продажах надувних товарів, помилки припустимі:
✓ мінімальні зміни у конструкції (внутрішня система)
✓ мінімальні відхилення у розмірах (3-10 см): човни, дивани тощо.
✓ зміни у принтах (дизайн)
головне пам'ятати! на товарі вказані габаритні розміри-граничні значення довжини, ширини та висоти з урахуванням додаткових конструкцій (спинка, підлокітники, ніс човна тощо).
3) Умови гарантії: проколи, порізи, потертості-гарантія не надається: проколи, порізи, потертості. Надувна продукція
дрібні проколи, протікання-гарантія не надається. Чому? * Перевірка виробів із ПВХ на проколи
Кожна одиниця товару проходить з виробництва ретельну перевірку відсутність проколів:
✓ каркасні басейни, Easy Set, Fast Set – шляхом просвічування матеріалу.
✓ надувна продукція - шляхом надування та витримування продукту на 24 години
* Що робити? Як усунути прокол? Виробники зробили все можливе, щоб будь-яке пошкодження легко усувалося в домашніх умовах не тільки відразу після покупки, але і в ході подальшої експлуатації, продовжуючи термін використання продукту на тривалий час (до 10 років).
- гарантія не надається: проколи, порізи, потертості. Басейни
Дрібні проколи, протікання-гарантія не надається. Чому? ЗВЕРНІТЬ УВАГУ! Маючи багаторічний досвід продажу басейнів, надувних виробів, на жаль, спостерігаємо, що існує невеликий відсоток браку– дрібні проколи. Як правило, їх не видно неозброєним оком, але при наповненні басейну утворюється текти, при надуванні виріб дуже повільно, але здувається. Найбільша проблема - знайти "дірку" у виробі, далі - використовується ремкомплект із прозорою латкою з ПВХ (яким, як правило, комплектується товар) і виріб знову готовий до експлуатації.
4) Умови гарантії: деформація виробу
-каркасний басейн
• каркасний басейн – деформація елементів каркасу.
чому виробник після відкриття коробки при діагностиці не вважає їх заводським шлюбом, а відносить до пошкоджень внаслідок неправильної експлуатації?
Причина: басейн має форму за рахунок рівномірного розподілу води по всій формі. Зважаючи на це, важливо дотримуватись усіх рекомендацій щодо встановлення, викладених в інструкції в паспорті виробу.
* басейн Easy Set, Fast Set, надувні меблі, Надувні човни, інша надувна продукція
заводський шлюб чи наслідки неправильної експлуатації? Деформація кільця або розрив уздовж шва (стріла).
Пам'ятаємо! Перед упаковкою виробу в коробку вся надувна продукція проходить на заводі перевірку шляхом відстоювання товару в надутому вигляді, а значить, «деформація – заводський шлюб» трапляється дуже рідко. Але навіть якщо з якоїсь причини було пропущено шлюб, ця похибка буде виявлена Вами під час огляду або на етапі первинного закачування. Виходячи з цього, слід: якщо Вам вдалося накачати та використати товар (2 – 5 хвилин і більше) – то це, швидше за все, перекачування:
Як визначити причину? Спосіб дуже простий Діагностика - це встановлення причини пошкодження, в цьому випадку проводиться розшивка, різкий порив виробу:
✓ заводський шлюб: шов не проклеєний (не спаяний), відсутність характерних рваних розривів на ПВХ;
✓ користувальницький шлюб: шов проклеєний (спаяний), присутність характерного рваного, що лопнув ПВХ (розрив стрілою).
5) Умови гарантії: електричні пристрої, вбудовані насоси
• фільтраційні насоси, акумуляторні пилососи
безпечне використання
✓ Крок № 1: ознайомтеся з інструкцією, що додається.
✓ Крок № 2: підключайте пристрій лише до заземленої розетки.
✓ Крок № 3: не давайте фільтр-насосу працювати без води – може перегоріти двигун.
✓ Крок № 4: щоб уникнути поломок внаслідок перепаду напруги встановіть стабілізатор або відсікач напруги.
✓ Крок № 5: не закопуйте шнур у землю. Увага! Не дозволяйте дітям грати з електричними установками!
гарантія надається:
✓ на перший запуск приладу (перевірка): 3 дні після отримання замовлення, якщо фільтраційні установки в басейн були придбані з жовтня до квітня – перевірка першого запуску можлива до 15 травня
✓ на наявність усіх комплектуючих
Повернення можливе протягом 14 днів – за відсутності слідів експлуатації.
- Зовнішні електричні насоси (автономні)
гарантія надається:
✓ на перший запуск приладу (перевірка): 3 дні після отримання замовлення
✓ на наявність усіх комплектуючих
✓ Повернення можливе протягом 14 днів - за відсутності слідів експлуатації
Пам'ятайте! Попадання води, різкий перепад температури, перегрів та потрапляння різних дрібних предметів у насос – це збільшує відсоток виникнення пошкоджень внаслідок неправильної експлуатації.
- Вбудовані електричні насоси (надувні меблі)
враховуючи специфіку надувної продукції (гарантія на цілісність упаковки), можливості перевірити справність насоса перед огорожею немає.
гарантія надається:
✓ на перший запуск приладу (перевірка): 3 дні після отримання замовлення
✓ на наявність всіх комплектуючих Пам'ятайте!
Попадання води, різкий перепад температури (на вулиці мінусова-будинку плюсова температура), перегрів та попадання різних дрібних предметів у насос – все це збільшує відсоток виникнення пошкоджень внаслідок неправильної експлуатації та буде визначено у момент діагностики. Враховуючи це, важливо дотримуватися рекомендацій з експлуатації
- Вбудовані ножні насоси (надувні меблі)
враховуючи специфіку надувної продукції (гарантія на цілісність упаковки), можливості перевірити справність вбудованого насоса перед огорожею немає. Гарантія надається:
✓ на перевірку механізму: 3 дні після отримання замовлення
✓ на наявність усіх комплектуючих
Пам'ятайте! попадання води та різних дрібних предметів у насос збільшує відсоток виникнення пошкоджень внаслідок неправильної експлуатації та буде визначено у момент діагностики. Враховуючи це, важливо дотримуватися рекомендацій з експлуатації
6) Умови гарантії: вироби із пластику
гарантія надається:
✓ на перевірку: 3 дні після отримання замовлення;
✓ на наявність усіх комплектуючих.
Повернення можливе протягом 14 днів – за відсутності слідів експлуатації, тобто товар у належному стані:
* Без механічних пошкоджень; * повністю укомплектований; * коробка/упаковка без пошкоджень (зі збереженими ярликами та заводським маркуванням).
Пам'ятайте! наявність слідів використання – подряпин/бруду/ушкоджень) - товар вважається б/в, а це 60% вартості товару.
Обмін та повернення (згідно із законодавством України)
Ви маєте повне право повернути товар протягом 14 днів тому. Але за умови, що коробка не розкривалася і товар не був у використанні. Щоб оформити повернення, вам слід зв'язатися з менеджером нашого магазину та повідомити свій номер замовлення.
Обмін і повернення товару можливий в термін до 14 днів з моменту отримання замовлення клієнтом. Обов'язковою умовою обміну і повернення товару є те, що товар не був у вжитку, збережені ярлики, товарний вигляд, збережена коробка і є всі супровідні документи, а також документи, що підтверджують факт оплати ( чек на покупку або чек логістичної компанії у випадку відправки товару післяплатою ). У разі обміну та повернення товару, вартість доставки сплачується клієнтом. У разі несплати посилка повернеться відправнику (клієнту).
Протягом 7 робочих днів після отримання нами посилки Вам буде повернено кошти на Ваш рахунок (для повернення коштів клієнт повинен надати рахунок IBAN і ІПН).
Якщо Ви хочете зробити обмін або повернення товару, Вам необхідно протягом 14 днів з моменту отримання замовлення зателефонувати нам по телефону який збережений у підтвердженні замовлення.
1. Умови повернення:
1.1 Для оформлення повернення потрібно зв'язатися з нами та вказати по якій причині відбувається повернення.
1.2 Ми повернемо вам кошти після того, як отримаємо повернення та оглянемо чи немає на ньому пошкоджень або дефектів, не пізніше ніж через 7 днів.
1.3 Ми оформляємо повернення, якщо:
- товар не був у вжитку та не має слідів використання: подряпин, відколів, потертостей, тощо.
- товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки;
- збережено всі ярлики та заводське маркування.
2. Чи можу я відмовитися від товару, що не підійшов, на пошті?
У разі, якщо ви вибрали спосіб оплати карткою чи наложений платіж, ви можете відмовитися від усього замовлення. Часткове повернення неможливе. У разі, якщо ви хочете відмовитися від частини позицій, вам необхідно оплатити все замовлення і потім оформити повернення через сервіс.
3. На жаль, ми змушені відмовити в поверненні чи обміні таких виробів:
- вироби, які були пошкоджені або модифіковані (окрім заводського браку);
- вироби, які мають сліди використання;
- вироби, які змінили свій колір або деформувалися через зовнішні чинники;
- вироби, які були пошкоджені під час достави логістичною компанією.
4. Умови повернення чи обміну виробу:
- Ми приймаємо для повернення/обміну вироби в новому та невикористаному стані в оригінальній упаковці за наявності товарного чека.
- У разі повернення грошей за виріб ми не компенсуємо витрати за доставку, яка була в оригінальному замовленні.
5. У яких випадках не надається гарантійне повернення :
- є механічні або інші пошкодження, які виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб;
- порушено правила використання
- було здійснено несанкціоноване розкриття, ремонт або змінено конструкцію товару
6. Гарантійні зобов'язання не поширюються на такі несправності:
-природне зношення або вичерпання ресурсу;
-випадкові пошкодження, завдані клієнтом, або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (вплив рідини, запиленості, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів тощо);
-пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);
-пошкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації.
сподіваємося, що згадані вище випадки обійдуть вас стороною, і ви отримаєте задоволення від співпраці з нами та радість використання Товарів нашої компанії.